lauantai 17. maaliskuuta 2012

15.3 torstai

Aamu alkoi 6.15 kempillä.. tavaraa saapui 7.00-9.00 melko paljon.. kun sain ne hyllytettyä menin lähtevään tavaraan auttamaan kun siellä tuli euro lavoja paljon ja menin kasaamaan niitä sinne.. 14.30 kotiin.


14.3 keskiviikko

Aamu alkoi 6.15 kempillä kahvin ja lehden merkeissä :) 7.30 tuli ensimmäiset tavarat ja hyllyttämään, hitsauskoneen runkoja tuli 20-30 lavaa siinä menikin sitten tovi.. ruokailun jälkeen ei tullut enään oikein mitään.. viron poika toi vähän jotain ja kempin oma kuski toi myös. 14.30 kotiin.

sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

9.3 perjantai

Aamu alkoi viikonlopun merkeissä kempillä 06.15.. aamulla tuli paljon hitsauskoneen runkoja, siinä menikin muutama tunti niitä hyllyttämässä ja iltapäivällä jälleen oli melko hiljaista tuli vain kempin omalta kuskilta vähän tavaraa.. viikonlopun viettoon 14.40..

8.3 torstai

Aamu alkoi 06.15 kempillä.. perus päivä taas aamulla paljon tavaraa ja iltapäivällä vähän. melko helppo päivä kaikinpuolin.. siinä se päivä menikin tavaraa hyllytettyä.. päivä loppui 14.30

7.3 keskiviikko

Loman jälkeen takasin kempille, aamu alkoi 06.00. Tavaraa tuli aika paljon 7-9 välillä koko aamupäivä menikin tavaraa hyllyttelemässä..Iltapäivä olikin sitten melko hiljainen eikä tullu paljoa tavaraa, joten autoin vähän muita ja kävin nauhoittamassa muutamia tavaroita.. Päivä loppui 14.30.

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

24.2 perjantai

Aamu lähti käyntiin 6.15 kempillä, siinä vähän nauhoitin ja hyllytin tavaraa muutaman tunnin, tänään tuli ihmeen paljon tavaraa ja oli vain minun lisäksi yksi toinen varastopuolella niin tuli vähän kiire.. hyvin saatii ajoissa hyllytettyä ja eikun hiihtoloman viettoon!

torstai 23. helmikuuta 2012

23.2 torstai

6.15 kempille, ja suoraan hyllyttämään tavaraa, kunnes noin 7.30 kempin parkkipaikalla syttyi pösö tuleen..
Ovelta seurattiin tilannetta siihen asti kun palokunta tuli paikalle ja sitten jatkamaan töitä.. loppu päivä olikin melko tylsä kun ei ollut paljoa tekemistä.. kotiin noin 14.30